Ahad, 2 Mei 2010

JPMK-JANGAN PANDANG MAHASISWA KAYU

·

PMRAM DIMINTA JANGAN MENYUSAHKAN PELAJAR

"Saya juga menasihatkan pelajar, jangan menyusahkan diri melakukan kerja-kerja polis dengan memeriksa kami. Saya dapati wakil PMRAM (pelajar) di Tanta tersebut ditelefon sebanyak 8 kali sewaktu berada di dalam kuliah oleh polis. Kemudian dimarahi pula selepas itu (Polis itu kerani rupanya). Saya berpendapat ini menganggu pembelajaran pelajar terbabit. Jika ibubapa pelajar tersebut tahu mungkin mereka juga tidak merestui hal itu berlaku kepada anaknya"

http://ataseakademik.blogspot.com/


SALAM JUANG DAN SALAM REFORMASI,

Kita boleh melihat sendiri betapa angkuhnya tulisan yang dibuat oleh kj ini,kalau kj betul-betul arif tentang keadaan politik semasa di Mesir,kami cabar laksanakan tanpa bantuan Pmram!

kj kena sedar akam kudrat diri yang lemah itu,setakat nak berlari 100 meter dah x mampu,jangan nak mencabar maruah dan kredibiti mahasiswa.

kj kena insaf dan sedar,

PMRAM BUKAN SETAKAT BP DAN HEWI SAHAJA TAPI KAMI SEMUA ADALAH PMRAM!

JANGAN DICUIT APATAH LAGI DICABAR SEDEMIKIAN RUPA,KALAU KAIL PANJANG SEJENGKAL JANGAN LAUTAN HENDAK DIDUGA...

KJ BELUM KENAL KUASA MAHASISWA/SI MESIR!

PMRAM adalah wadah kami dan wasilah perjuangan kami,termasuk PMRAM cawangan Tanta.dan kj kena sedar dan bangun dari mimpi.PMRAM ini ditubuhkan sebelum kj lahir lagi...dan usianya lebih tua dan lebih matang dari JPMK DAN KBMK.

KATA KJ LAGI-

Kemudian “polisi” yang dikatakan oleh Presiden PMRAM iaitu semua pegawai Kerajaan kena rujuk PMRAM sebelum ke sesuatu tempat itu saya berpendapat adalah tidak betul dan tidak ada dalam penjanjian antara negara. Kalau betul ada, sila berikan dokumen tersebut untuk rujukan dan tindakan Kedutaan.

Wahai kj,sedarlah akan kudrat diri,JPMK DAN PMRAM saling memerlukan,dan tidak keterlalauan jika saya katakan bahawa PMRAM lebih rajin dan meluangkan masa yang sangat maksimum untuk kebajikan pelajar berbanding JPMK.

KITA BOLEH LIHAT SENDIRI PADA 29 APRIL baru ini,siapa yang turun padang??

ada kj pergi maahad qiraat mansurah,mlihat bagaimana betapa hampa mahasiswi balik dalam keaadaan kecewa tidak exam?

macamni lah kj,ayat yang mudah nak faham,PMRAM BUAT KERJA X DIBAYAR,TAPI KJ DAPAT GAJI DUIT RAKYAT??

KALAU YANG TU SUSAH NAK FAHAM,boleh balik jordan belajar balik la ye..

maaf sekiranya bahasa kurang menyenangkan,tapi siapa yang cucuk siapa?jangan dipersalahkan sebelah pihak tanpa usul periksa..

Untuk semua mahasiswa/i azhar,

ADAKAH ANTUM DAN ANTUNNA BERSAMA PMRAM???

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails